Bijna... - Reisverslag uit Hoogblokland, Nederland van Marielle Dunnen - WaarBenJij.nu Bijna... - Reisverslag uit Hoogblokland, Nederland van Marielle Dunnen - WaarBenJij.nu

Bijna...

Blijf op de hoogte en volg Marielle

31 Oktober 2013 | Nederland, Hoogblokland

Hallo allemaal,

In mijn vorige reisverslag schreef ik dat ik druk bezig was met de voorbereidingen. Inmiddels is alles helemaal rond!
Het kostte wel wat moeite!
Maar na vier ritjes den Haag en drie telefoontjes had ik uiteindelijk mijn visum.
Deze week staat vooral in het teken van afscheid nemen van alles en iedereen ;) Maar het is fijn om te weten dat God wel overal mee naartoe gaat!

Ik heb mijn koffer al opgezocht. Hij moet alleen nog ingepakt worden. Tja en dan is 23 kilo voor een half jaar wel heel weinig! Maar het gaat vast goed komen.

Aanstaande dinsdag 5 november hoop ik om 10.05 uur te vliegen vanaf Schiphol. En na ruim 11 uur vliegen hoop ik dan 's avonds te landen in Cape Town.
Mijn volgende reisverslag is als het goed is vanuit het iets warmere Zuid-Afrika!

Groetjes Marielle

  • 31 Oktober 2013 - 14:28

    Rieneke:

    Tot dinsdag!!! :)

  • 01 November 2013 - 09:05

    Martine:

    Ooooooh ... bijnabijnabijna! :) Heeeeel veel plezier en suc6 en ik ga je zeker volgen! En missen! :(

  • 01 November 2013 - 10:08

    Mies:

    We gaan je volgen!

  • 02 November 2013 - 20:21

    Gerda:

    We gaan jou volgen, en wensen je een goed en gezegend verblijf toe.

  • 03 November 2013 - 16:30

    Femke:

    Heel veel succes dinsdag!
    Ik had je nog een keer gedag willen zeggen voordat je weg ging, maar ik was de afgelopen weken te laat thuis om nog even snel naar het Cariba te gaan. Of Jelle reed met Sietze mee!
    Ik ga je blog zeker volgen!
    Ik weet zeker dan je in Zuid-Afrika heel veel goed werk gaat doen.
    Ik zie je vast wel weer een keer als je terug bent!

  • 04 November 2013 - 15:11

    Tonnie Visser:

    We wensen je voor morgen een goede reis en een fijne tijd in Zuid-Afrika

  • 04 November 2013 - 19:38

    Eline Kool:

    Hoi Mariëlle,

    Een hele goed reis en tijd toegewenst in Zuid-Afrika. Ik ga je verhalen zeker volgen!
    Doe voorzichtig!

    Groetjes Eline

  • 04 November 2013 - 21:41

    Gea :

    Hey Marielle, ook via deze weg een hele goeie tijd in ZA. Goeie reis toegewenst morgen en ga ook zeker genieten daar! We zullen je zeker gaan volgen. Alleen maar leuk om jouw ervaringen en verhalen te lezen. Heel veel succes morgen!

    Groetjes van ons allen

  • 05 November 2013 - 20:47

    Linda Van Wijngaarden:

    Hoi Marielle,

    Als het goed is vlieg je op dit moment zo ongeveer over de Sahara!! Heel veel (werk) plezier in zuid-Afrika! Groeten van Linda (ben je eindelijk klaar met je opleiding, ga ik je nog 'volgen'!!) geniet er van...

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Marielle

Actief sinds 28 Sept. 2013
Verslag gelezen: 483
Totaal aantal bezoekers 15224

Voorgaande reizen:

05 November 2013 - 23 April 2014

Vrijwilligerswerk bij 'goeie hoop'

Landen bezocht: